Sledujte nás:

Cesta: Hlavní strana / Časté dotazy

Časté dotazy

Je možné používat v nemocnici na oddělení mobil?
Ano, výjimkou jsou situace, kdy je telefonování nevhodné, jako například vizita, v době provádění vyšetření nebo ošetření, apod. 

Je možné v nemocnici připojení na internet?
Ano, nemocnice disponuje wifi připojením na internet na odděleních s akutními lůžky vyjma jednotek intenzivní péče a oddělení anestezie a intenzivní medicíny (ARO). Připojení na internet je v nemocnici pro hospitalizované pacienty k dispozici zdarma. 

Kdy na oddělení mohou přijít návštěvy?
Návštěvy jsou na interním oddělení možné denně, respektujte, prosím, doporučené návštěvní hodiny. 

Pokud budu muset mít u sebe v době mé hospitalizace větší finanční obnos, budu mít možnost jeho úschovy?
Ano, větší peněžní částky je možné uložit do ústavního trezoru v pokladně nemocnice. O uložení peněz a cenností obdržíte potvrzení. Uložené věci Vám jsou při Vašem propuštění do domácí péče nebo na Vaše požádání vydány zpět. 

Mohou na návštěvy děti?
Ano, je ale vždy na zvážení s ohledem na zdravotní stav pacienta a věk dítěte.

Kdo a jakým způsobem poskytuje informace o zdravotním stavu pacienta?
Tyto informace poskytuje zpravidla ošetřující nebo v tu dobu sloužící lékař.

Je možné vybrat si stravu nebo dovést z domova?
Pokud Vaše onemocnění nevyžaduje určité dietní opatření, můžete si každý den vybrat z nabídky několika jídel stravovacího provozu. 

DŮLEŽITÉ kontakty

Infocentrum

318 641 111

NONSTOP

DOSPĚLÍ - POHOTOVOST

318 641 700

PO-PÁ 17:00 - 21:00

SO, NE, svátky 8:00 - 20:00

DĚTI - POHOTOVOST

318 641 380

PO-PÁ 17:00 - 22:00

SO-NE 8:00 - 20:00

ZUBNÍ POHOTOVOST

318 654 705

SO, svátky 8:00 - 14:00

Oblastní nemocnice Příbram, a.s.


Gen. R. Tesaříka 80, 261 01 Příbram I.
IČ: 27085031

ID datové schránky: ngiff9u
e-mail: reditelstvi@onp.cz
© 2003 - 2023 Oblastní nemocnice Příbram, a.s. | Použití webů a OOÚ developed by Internet PB s.r.o. & Smartim
infolinka:

318 641 111
Důležité kontakty >