Cesta: Hlavní strana / Časté dotazy
Časté dotazy
Je možné používat v nemocnici na oddělení mobil?
Ano, výjimkou jsou situace, kdy je telefonování nevhodné, jako například vizita, v době provádění vyšetření nebo ošetření, apod.
Je možné v nemocnici připojení na internet?
Ano, nemocnice disponuje wifi připojením na internet na odděleních s akutními lůžky vyjma jednotek intenzivní péče a oddělení anestezie a intenzivní medicíny (ARO). Připojení na internet je v nemocnici pro hospitalizované pacienty k dispozici zdarma.
Kdy na oddělení mohou přijít návštěvy?
Návštěvy jsou na interním oddělení možné denně, respektujte, prosím, doporučené návštěvní hodiny.
Pokud budu muset mít u sebe v době mé hospitalizace větší finanční obnos, budu mít možnost jeho úschovy?
Ano, větší peněžní částky je možné uložit do ústavního trezoru v pokladně nemocnice. O uložení peněz a cenností obdržíte potvrzení. Uložené věci Vám jsou při Vašem propuštění do domácí péče nebo na Vaše požádání vydány zpět.
Mohou na návštěvy děti?
Ano, je ale vždy na zvážení s ohledem na zdravotní stav pacienta a věk dítěte.
Kdo a jakým způsobem poskytuje informace o zdravotním stavu pacienta?
Tyto informace poskytuje zpravidla ošetřující nebo v tu dobu sloužící lékař.
Je možné vybrat si stravu nebo dovést z domova?
Pokud Vaše onemocnění nevyžaduje určité dietní opatření, můžete si každý den vybrat z nabídky několika jídel stravovacího provozu.