Podněty, připomínky, stížnosti
Naší prioritou je kvalita poskytované zdravotní péče, která má dvě základní roviny. Rovinu odbornou a rovinou lidskou při jejím poskytování. Vstřícnost, ochota, lidskost, to jsou naše hlavní parametry vztahu k pacientům. Proto nám velmi záleží na názoru našich pacientů a jejich blízkých. Domníváme se, že vzájemná komunikace mezi nemocnicí a pacienty či jejich blízkými je důležitá a nezastupitelná, stejně, jako je pro nás nezbytná a neocenitelná Vaše zpětná vazba.
Budeme velmi rádi, pokud se nás zeptáte na cokoli, co Vás zajímá. Budeme se snažit odpovědět Vám v co nejkratším možném čase.
Pokud jste byli s naší péčí spokojeni nebo jste naopak z nějakého důvodu spokojeni nebyli, uvítáme, pokud nás kontaktujete a sdělíte nám Vaše poděkování, náměty, připomínky nebo stížnosti. Jsou pro nás inspirací pro další zkvalitnění služeb, které poskytujeme.
Nemocnice dostává od pacientů řadu děkovných dopisů v elektronické či písemné podobě.
Těší nás, že jsou pacienti u nás spokojeni a děkujeme jim za ocenění práce našich lékařů, sester či jiných zdravotnických pracovníků.
Stížnosti
Formulář pro podávání stížnosti
Postup při podání stížnosti
Kontakt:
Monika Boušková
Pracoviště: AREÁL I, pavilon E-ředitelství, přízemí (Příbram I, Gen. R. Tesaříka 80, PSČ 261 01)
Telefon: 318 641 109
E-mail: monika.bouskova@onp.cz
DŮLEŽITÉ kontakty
Infocentrum
318 641 111
NONSTOP
DOSPĚLÍ - POHOTOVOST
318 641 700
PO-PÁ 17:00 - 21:00
SO, NE, svátky 8:00 - 20:00
DĚTI - POHOTOVOST
318 641 380
PO-PÁ 17:00 - 22:00
SO-NE 8:00 - 20:00
ZUBNÍ POHOTOVOST
318 654 705
SO, svátky 8:00 - 14:00