LP-36 Způsob řešení stížností

Stížnosti mohou být na OKB Příbram podány ústně, písemně nebo telefonicky. Není-li stížnost určena nebo adresována přímo vedení laboratoře, přijímá jí kterýkoli pracovník laboratoře. Pokud to není zřejmé, tak se při převzetí stížnosti dotazem ověřuje, zda se jedná o stížnost nebo o připomínku k práci laboratoře.

Způsob vyřízení stížností:

Ústní stížnost

·      Jde-li o drobnou připomínku k práci laboratoře a lze-li vyřešit okamžitě, řeší ji pracovník, který připomínku přijal a následně informuje svého nadřízeného. Tento typ stížnosti se nikam nezaznamenává.

·      Závažnější stížnost, kterou lze vyřešit okamžitě, vyřeší pracovník, který stížnost přijal a ohlásí stížnost a její řešení vedoucímu laborantovi, který ji zapíše do Knihy stížností.

·      Není-li možné stížnost vyřídit okamžitě, odešle se písemně stěžující si osobě oznámení o registraci stížnosti a stížnost je co v nejkratším možném termínu řešena a zapsána do Knihy stížností.

Písemná stížnost

·      Písemnou stížnost řeší vždy vedoucí laboratoře a vedoucí laborant v co nejkratším termínu a je vždy zapsána do Knihy stížností.